Yeesh

2009-08-20, 19:45:54 / Kategori: Allmänt
Igår var jag ju hos frissan, skulle egentligen lagt min hårförlängning då!
men vi färgade endast bara utväxten osv, eftersom jag hade mörkare färg till balen
så var hårförlängningen för mörk för mitt hår nu, så var tvungen o färga löshåret..

så lägger det först imorgon :)

Ni får se bilder imorgon på eftermiddag nångång hur resultatet blev..men jag är nästan 100 % säker
på att det blir skit snyggt.

Här får ni en sliten bild på mig från nångång Mars-April!


ska ta och gå på en promenad och sola så vi höres nog imorgon först, tror inte jag hinner blogga mer ikv :)

Ciao Bella.
Anonym

Flitigt ! promenerar du varje dag nu förtiden =)? har ej beställt den har den redan var å köpte den på elgiganten fick den 200 kr billligare så jag tänkte att då slår jag till för de lät mkt med 13.6 megapixlar hehe :P



2009-08-20, 22:46:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?