God jul allihop!

2009-12-24, 23:18:29 / Kategori: Allmänt
Hela dagen har varit mysig =] därför har jag tyvär inte varit inne o bloggat o inte ens vart vid datorn..
ville bara önska God jul, trots att julafton är över snart,
men jag hoppas alla haft en riktigt fin dag/kväll med familjen eller dom ni firar med!

för det enda som räknas är att man får en fin kväll tillsammans med nära o kära..presenterna är inte viktigt.



imorgon ska jag till min älsklings hem och äta mat hos dom och tacka hans föräldrar för fina presenterna jag fick, han tyvär inte dit idag då vi hade fullt upp hemma..
det är så mycket extra att göra när det finns 2 små barn i huset!


men Sofia & Benjamin hade riktigt kul, och tomten var ju såklart lika spännande som varje år. :)

ja och imorgon kommer jag även att åka pulka, kommer blik riktigt kul!
haha, men nu ska jag surfa lite runt på nätet..Ha en fortsatt god jul!

Puss & Kram .


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?