det blir pardeeeey idag med!

2009-02-21, 15:59:25 / Kategori: Allmänt

sitter nu här med biotherm day care i ansiktet har just tvättat bort gårdagens smink.
Är väldigt trött & seg orkar inte göra nånting, men brukar vara så dagen efter man druckit.
Jag ska ju dricka ikväll också :) jag,Madde,Frida och kanske Miuku ská på krogen idag..men nu ska jag avstå från tequila,kunde inte riktigt stå på mina ben igår, och jag vettefasen vad jag gjort med mina fötter?
 Helt svullna o blåa, kanske körde för hårt på dansgolvet? eller så har jag bara vart så ostabil och ramlat..

Men ja, nog tror jag det blir kul idag också, jag hade iaf jävligt roligt igår! haha ..

ska ha samma outfit idag med,känns tråkigt men den är så söt! &
har dessutom ingenting annat o ha på mig så..whatever!

måste börja röra på mig så jag inte sitter här flera timmar o segar! ..Adios.

Ha en trevlig lördagskväll allihop :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?