Hejhej :)

2009-02-06, 14:59:40 / Kategori: Allmänt
var ändå på en promenad med hunden..eftersom ingen annan kan gå tyvär :/ ..jorma är sjuk, morsan har skadat benet & pernilla skiter totalt i allt..så även om jag skulle vara dödssjuk så måste jag gå med hunden, men jag klagar inte så är det när man har en hund!

Klädde mig väldigt inpackad när jag var ute så jag inte skulle bli mer sjuk, men vet icke om det hjälper ;o

Jag & Jani har just beställt pizza så sitter och väntar på det..känner mig lite små hungrig då jag endast ätit frukost idag..fast inte så farligt..jag brukar inte ha lust att ens äta när jag är sjuk.

Detta har vi inhandlat idag:

Panodil Hot & halstabletter så jag ska bli frisk..Sedan Chips & 2 olika dipper och lite tuggummi..

nu kom pizzorna! ..adios


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?