Lets have som fun this beat is sick, i wanna take a ride on your disco stick

2009-02-24, 18:36:16 / Kategori: Allmänt

Kom just från solariumet, har solat med Madelene :) Jävligt skönt var det, dom 20 minuterna gick fort,
annars brukar det gå väldigt segt!

Idag har vi slutat vid 12 tiden och då åkte vi till Nikkala & hämtade maddes hund Freja! ..sen hämtade vi Nelly(Fridas hund) och sen min robban ;)

jaa sen hände det så mycket som att man fastnade med bilen!!..jävla snö ...tänkte inte på att jag körde med en låg bil >.<

Men som tur var så hjälpte ett par killar oss och drog upp bilen från diket ;)  haha .

Nåja det är ju fettisdag idag, jag har inte käkat nån semla alls då jag inte diggar det..så funderar på om man skulle köpa nå annat smått o gott...

nåja nu dra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?