Tjena hejsan ;]

2009-02-16, 16:52:03 / Kategori: Allmänt

Hallåå, Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket..
på morgonen var jag KM däck och fixade lite grejjs, sen har jag varit med Frida & Hundarna i skogen!

Ja sen vart jag ju tvungen och ta foton till mitt körkort som jag postat idag,
så får det närsomhelst i veckan ..så då får jag köra i finland också.

Jag & Frida har fixat praktik plats också :) fan vad nice, på Hanna´s cafe där vi ska vara 3 veckor, fast först i Maj.
Våran praktik börjar ju om inte så länge men vi ska vara i torne skolan & servera som förra året..

Jag & Fritzo var en sväng på Ikea också vi köpte kokos bollar och mumsade dom i bilen....hehu 

vi ska snart en sväng och byta några ord med Janzi.

senare ikväll måste jag titta på Desperate housewives! och käka en bit smörgåstårta.

förmodligen blir det en till promenad med Frida ikväll :) ...
även om det är kallt, måste gå efter dom där kokosbollarna ..hehe

Ska lägga in en rolig bild på robban & nelly, när vi körde bil så satt båda där i framsätet så gulligt ;) ..men Frida sitter o tittar på Dh nu och eftersom hon tog bilden med sin mobil så måste hon skicka den men aja får väl dampa senare till henne! ;) ;)

imorn ska jag till skolan första gången på 1 månad?
 ..jaja men måste börja vara där lite mer nu..ska faktiskt börja plugga till varje prov och bli väldigt duktig!!!

yes, men nu måste vi ta och ringa janzi..Adios :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?