Goddag

2009-01-13, 13:30:54 / Kategori: Allmänt
fick sluta tidigare idag :) Kvart över 12 nångång.

Igår kollade jag & baby på en film om det som hände i New york World trade center..för ganska många år sedan.Tiden går så fort, filmen var sorglig och ännu mer sorglig eftersom det var sann historia.

Här kan ni läsa om den:
http://www.imdb.com/title/tt0469641/

Sitter nu och tar det lugnt efter skolan & ska på ca en timma ta en promenad med hunden & Frida :) sen får man se vad man hittar på ;p kanske dra till älskling och  plugga teori..:)

Juste tidigare idag hade jag tid hos tandläkaren, jag hade en från Portugal :) Hon kunde inte sådär jätte bra svenska men förstod lite grann iaf.Hon sa hela tiden "perfecto" haha så jag hade väl bra tänder ;) Fast hon sa att jag hade en fraktur i en tand..den var av på något ställe så det ska jag nog fixa. Har tid dit imorn också ;p

Jag & Frida fikade idag i skolan ;p


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?