Godmorgon ..första inlägget 2009.

2009-01-01, 12:37:51 / Kategori: Allmänt
Jes, igår vart det helt trevligt..i början..sen borde jag ha stannat hemma för resten av kvällen vart sådär..och blev lite värdelös att slösa min nattsömn på :D

Var ju på krogen också en sväng..det var rätt så kul! :) Träffade mycket folk och så..

Jag har sovit jävligt dåligt om man säger så, var hemma kvart över 7, och vaknade vid 12, jag är sjukt trött..men kan inte somna om :( ..& en sak till, jag har ännu feber..jag hade ju feber igår på dagen men jag tog sån där Panodil så det kändes bättre..men nu igen :/


Så idag blir det att vara hemma då ;/ ..Mitt nyårslöfte är att jag ska vara nykter i en hel månad..jag vet, det är inte så mycket egentligen, men här i happis så är det en väldigt lång tid, därför för här är det vanligt att festa Onsdag,fredag & Lördag...(jag gör inte det) MEN DOM FLESTA GÖR! & det har varit lite för mycket på senaste
Så jag tyckte det vart ett bra löfte.

Jes..aja vi höres.Tjao.. :)
Tvillingflickor.blogg.se

vill du viinna snyggaste telefonen

kolla in Tvillingflickor.blogg.se



2009-01-01, 13:56:54 URL: http://tvillingflickor.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?