Lång promme!

2009-01-22, 19:23:31 / Kategori: Allmänt
Halloj, har just varit på en lång promenad med Frida..vi var säkert över 2 timmar ;p..

synd att robban inte vågade gå, tog ju med honom först men sedan var det nån skadad ungjävel som smällde en smällare och min björn till hund är ju jätte rädd för sådant så han började dra och till slut kom han lös från kopplet och sprang hem...så jag o frida var ju tvugna och gå efter honom så att jag kunde låsa in honom dit hem eftersom ingen annan var hemma.

sen gick vi till ica och sådär gick lite runt överallt, skönt väder var det..inte för kallt :) ..vi pratade om massa som vi alltid gör hehe.

köpte endast hårspray,ramlösa & cigarett..testar taft denna gång (den gröna), har testat rosa förut och den vart helt ok!..

den bästa hårsprayen jag någonsin testat är från Matrix!

nåja väntar nu på att min honey ska komma hit har ju inte sett honom på hela dagen när jag varit i skolan & han jobbat så :(


ska nog ta och titta på beck ikväll, har på datorn några så..det är alltid så intressant när dom löser mord så det är kul o kolla..eller det är väl inte alltid om mord men nästan varje gång :)

Nåja nu ska jag avsluta kommer icke på något mera att berätta hära ;) ..eller jo en sak till
Grattis Anna på din 18-årsdag :) <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?