TÄVLING! kicks 500 kr

2009-01-20, 17:11:59 / Kategori: Allmänt

                                                            vinn 500 kr present kort hos kicks

                                                                            
  
                                                                     Det du ska göra är att :
                               1.Länka min blogg och skriva att du är med & tävlar om 500 kr presentkort på kicks.
                               2.Sen skriver du kommentar till mig och du måste fylla i email adress

                                                         v
innaren dras nästa vecka på tisdag.

                                                                         Lycka till!

Anonym

Jag är med och tävlar, har också länkat till dej. Hoppas jag vinnert=)



2009-01-20, 18:06:41 URL: http://hhaannaazz.blogg.se/

S A N N A

va tufft! ;*



2009-01-20, 18:48:12 URL: http://tanzanit.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?