Booring..så tänkte svara på lite frågor.

2009-07-25, 19:54:50 / Kategori: Allmänt
Namn - Ann-Sofie
Bor - Haparanda
Syskon - 2 syskon
Ålder - 19
Född - 1 Juni
Ögonfärg - Blåa
Längd - 164 cm
Sko storlek - 37,38 & även 39 ibland..beror helt på.
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - tvilling
Hårfärg - Blondie
Födelseort - Kalix

DAGENS
Låt - aah vet inte,lyssnar på så mkt men vi kan väl säga Sean kingston-Fire burning.
Saknad - nå just nu Jani :) såg han sist för några timmar sen så!
Kläder - just nu har jag jeans kjol på mig och ett grått linne
Smink - ingenting
Underkläder - hotpants & bh
Mat - frasse's miniskrov + chili'n cheese
Köp - mat
Göra sen - kanske dra o tälta & grilla,eller bara grilla ;P
Godis - choklad & vingummigodisar
Pinsammaste - Njaa kommer inte på just nu!

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka sten?  haha nej
Tycker du om godis - jepp :)
Hur många gånger i veckan äter du godis - olika
Äter du oftast nyttig mat - neej
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - benen
Tycker du att du själv är söt/snygg - tyvär,men försöker börja att "tycka om" mitt eget utseende,för man ska ju ändå leva med sig själv hela sitt liv o då måste man trivas med sig själv också ;)
Du ger mycket komplimanger till andra - Försöker så ofta jag kan :)
Är du nöjd med ditt förnamn - ja,det låter som en mogen person och sen så fick jag ett bra smeknamn Anza!
Du tycker att du själv är smart - nja,jag är inte så smart men har blivit smartare med åren haha ;)
Vad är det sämsta hos dig - jag tycker jag är osocial! eller sådär,svårt o prata med "nytt folk"
Vad är det bästa hos dig - jag är snäll
Har du bra självförtroende - helt ok!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn -helt olika,ibland ingenting och ibland rätt mkt,men har lessnat att sitta vid datorn ..förr närman var lite yngre satt man ju fast en hel dag!
Du tycker om att vara med killar. - inte killar , en kille! :)
Känner du dina grannar - joh lite sådär smått :) brukar hälsa på hos varandra osv.
Vad har du för färg på dina underkläder idag - rosa bh och svarta hotpants där det står Anza :p
Äger du några Björn Borg trosor - nepps
Hur många? - inga
Är du en Björn Borg-fjortis? - hmm nä björn borg är väl ingenting o skryta med ;P
Använder du BH: det gör jag
Gillar du skolan - nej,jag är absolut ingen skol människa
Har du någon gång skolkat - aa..tyvär var man så dum,men ibland pallade man faktiskt inte..
Spelar du något instrument - nepps,men har spelat gitarr.
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Dans :) salsa,merengue,samba,mamba,reggaeton
 ja alla latinogener och även balett när jag var liten.
Har du några tatueringar - nej,men om jag skulle göra så skulle jag fundera noga och tatueringen skulle vara liten.
Har du några piercningar - nej,hade i ögonbrynet men tog bort..men ska faktiskt göra i naveln sen till hösten.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - nå när man fixar sig kollar man ju rätt mycket,o man ser ju sig i spegeln när man borstar tänderna osv, så minst 2 ggr per dag iaf! MINST
Tycker du om djur - Jag älskar djur, synd bara att jag är sjukt allergisk..fast har ändå världens sötaste björn här hemma ;)

BRUKAR DU
Sova - yes! det är så jävla skönt o sova haha
Ta mediciner du inte borde ta - nej,varför skulle man?
Röka - jepps..men nu har jag och Jani bestämt att vi ska sluta tillsammans o röka!!!
Snusa - nej..snus är verkligen ofräscht...det är rökning också men snus tycker jag är äckligare.
Dricka - aa
Skada dig - joo,det händer väl nångång att ramlar éller bryter armen eller vad som helst
Klä dig i svart - Yes
Hata folk - Hatar ingen,men finns folk jag verkligen inte diggar,men tänker inte slösa min energi på att hata.
Lita på folk - Aa det finns folk jag litar på, mer eller mindre.
Skada dig med flit - haha näe :)
Drömma mardrömmar - jodå det kommer väl,men faktiskt inte så ofta.
Gå i skolan - aa men nu har jag ju gått ut :)
Gå i kyrkan - bara om det är begravning eller t.ex bröllop
Ljuga - nån vitlögn maybee sometimes,men ljuga skulle jag aldrig kunna
Vilja dö - när man mått som sämst klart man har kännt att det skulle vara skönt att inte finnas,
men svar nej,jag vill inte dö.

NÄR
Åt du senast - halvtimme sen..chips o dip!
Läste du ut en bok senast - jäävlar..det måste vara minst 4 år sen.
Köpte du något senast - idag
Svor du senast - i dunno
Sjöng du senast - säkert idag
Klagade du senast - inte kommer jag ihåg :P
Klantade du dig senast - jag vet inte


HAR DU
För många vänner - nejdå :)
Förföljelsemani - nej
Någon annan psykisk sjukdom - jodå schitzofreni..ibland är jag anza o ibland är jag en liten mus.(just kidding)
Skadat någon - jo ibland måste man läxa upp bitches
Färgat håret - aa det har jag.
Några piercnings -  näe!
Några tatueringar - nej
Egen dator - jepps :)
Gjort bort dig rejält -det har säkert alla gjort minst 1 gång

ÄR DU
Snäll - oftast
Snygg - det tycker jag faktiskt inte, fast jag har hört att jag har ett speciellt vackert utseende..
men det inser man ju aldrig själv!
Söt - nej det tycker jag inte :)
Lång - nej och det är jag glad för, vill inte vara en struts
Kort - inte är jag för kort heller..vill inte vara en dvärg..jag har en perfekt längd!
Klantig - säkert ibland
Tönt - haha långt ifrån ;) jag är ju såå cool med mina solbrillor och ciggen i käften
Tjock - lite tjock är man ju
Smal - nej
Romantisk -sometimes ;b



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?