Godmorgon!

2009-07-03, 11:57:10 / Kategori: Allmänt
Jag har redan stigit upp vid 9 tiden, men sen efter jag ätit frukost så kände jag att jag inte var riktigt pigg
så jag var tvungen o lägga mig igen!

Ska strax ta och göra lunch, men vet inte vad?! ..har alltid så problem o veta vad jag ska äta..krångligt det där >.<

När jag var i Stockholm, så letade jag efter en blommig volangkjol,jag såg på flera tjejer dom men icke i affärerna..eller ja,om dom fanns i affärerna så var det strlk 40 osv, Så jag beställde istället :)
Jag har tänkt beställa dom här 2 kjolarna redan i höstas men gjorde det aldrig..fan vad jag ångrar mig nu,
Nåväl tur att dom fanns kvar!

Om ni vet några sidor på nätet med såna här blommiga volankjolar så let me know,
eftersom det var lång leverans på denna sida jag beställde ifrån.♥
Det är ingen av dom på bilderna så nivet ;p



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?