HEEEEEEEEEEEEEJ!! jag är glad wiihooo

2009-07-10, 12:32:21 / Kategori: Allmänt
hehehe, glad men trött...vaknade 8 idag :( Då jag sov med bejbi hos J och han började spela
hög musik så tidigt så kunde icke sova.

aaaa idag ska jag nog köpa chips & vitlöks dip...alltså jag älskar det! det är så gott! dippen då,
chips är egentligen inte så gott men det passar så bra med dippen.

Niiin,nu är mitt cv färdigt på engelska! fan det skulle vara roligt att jobba utomlands men jag vet inte?
eller ska jag vara en tråkmåns o skaffa jobb i Haparanda och skaffa en etta eller 2:a som alla
andra Happis bor..stuck in this place forever.

Nej fifan, äsch vi får se vad jag gör ..........:|

Jag fick mina blommiga kjolar igår, dom var jätte söta ♥

Jag i ett provrum  på Ginatricot sthlm ..svettig,sliten och irriterad för att jag inte hittade nå snyggt ;<
men jag köpte den där klänningen,P lurade mig.....nämen den vart ganska söt :)


ska fråga om Frida vill locka mitt hår idag, orkar inte ha rakt..det är så fult o tråkigt.
Snälla Fritzo! jag är en nörd jag vet..........

igår var jag btw och fikade med Madeleine & Emmelie, kul o träffa E också ..det var längesen!
Vi var på Hanna's coffe corner, eller ja det hade ju bytt namn till typ maya eller nå sådant?

Jag köpte kladdkaka(som inte var så god) och fanta..alltså undra om det är bara jag,
men jag tycker ingen annan i happis lr torneå har så bra bakelser och fika som på nya Konditoriet..

Niin..haha jag ska förresten börja video blogga också..det blir väl kul! HAHAHA
vi får se nån dag när jag är på humör för att göra bort mig totalt, kanske idag ;) hihi.
kanske kör som K och ta på mitt hår varje sekund eller
kanske ändra min dialekt helt plötsligt till Sthlm:ska? eller skånska! ;)

nja vi får se ;> ..dådiiii..nu kommer jag inte på mer o skriva så ni får ha en så trevlig dag idag,
pussis   Jag älskar dig bejb <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?