Helloj!

2009-07-11, 14:04:49 / Kategori: Allmänt

Usch har vart vaken till 05 på morgonen, och sen har jag vaknat kl 10 ...konstigt nog känner jag mig inte trött,
men känns som att jag bara vill vara en soff potatis idag, just när det är kanon väder där ute!

Har legat o kollat på Tyra banks show, och lite på greek.
Perra håller på o lagar mat nu till oss,och stackars Robban ligger o svettas ihjäl..
Jag lekte med honom en stund på bakgården,sparkade boll osv..
men han orkar ju inte så mycket
i denna värmen!

stackarn har inte vart på promme..men får vänta till kvällen då det blir lite svalare :)

min mobil slutade också o funka helt plötsligt..wtf? vad är det för fel på mobiler egentligen,ingen vill funka..

jeejessss..men jag ska ta o gå till köket o vara som sällskap till syrran :)

Du betyder mycket för mig bejbi

Tjingeling ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?