Nikita Hair

2009-07-18, 14:14:14 / Kategori: Allmänt
Hallåå :) Kom just ur duschen, och tvättade för första gången nu med silverschampot jag köpte igår ..
Jag har provat det förr och det är jäkligt bra! ..
Köpte den lilla flaskan för 160 kr på Nikita hair i smedjan,den större kostade bara 250 kr..
men hade inte det på mig så tog den lilla!

Loreal silver
 

jes, vad händer idag då? kanske twin city festivals? maybeee...;D nämen får se!..
eller så drar jag till Luleå igen o festar med Anna o dom ;) ångrade att jag ens kom hem igår.
men nu vet jag till nästa gång.

jamenvisst,borde börja föna håret o lägga mer hårförlängning..har bara några slinger så ser ut som en liten råttsvans.
heheeeeeh, men ha en trevlig Lördag gott folk , cya!


Jag fick just veta att Kari har fixat min dator, o nu sitter jag på Perras..fan ingen har sagt nåt till mig att min funkar nu ;p
men thx Kari :)
emmelie

Snygging ;*



2009-07-18, 16:14:51 URL: http://emmelieelarsson.blogg.se/

anna

jag visste att du skulle ångra dig :D



2009-07-18, 20:24:48 URL: http://annasofiaselin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?