Friday

2009-07-31, 17:35:58 / Kategori: Allmänt

Tjenis!

Sitter just nu och tar det lugnt o dricker ice coffe =) , jag var just en sväng med Robban till
Jormas grav och vattnade blommorna..hoppas du har det bra Jorma,jag saknar dig jätte mycket..

det gör vi allihop


Niin, hoh..Jani kände sig extra snäll idag så han ville bjussa mig på kinamat (: gott var det ju såklart.
Men nu är man då proppmätt.Jag ska nog senare ta nån öl också..
det är så varmt ute o sen är det ju ändå Fredag så man kan unna sig nån bärs.

Ni får en bild på vacka Puerto Rico at night,jag saknar stället..ska kanske dit snart :)


Jag känner mig glad idag, säkert den här spanska musiken som gör mig så glad haha..
men hmm hoppas alla får en trevlig Fredag :) 

Puss! Jag älskar dig J

ginaaa

jo du så sant så sant ! har varit nu på BB i 5 dagar så har inte kunna skriva tillbaka på ganska så länge men nu gör jag de ! å de gick väldigt bra på förlossningen hon kom snabbt . . har nu lite problem å hitta nå tjej namn till henne men har några namn jag skulle vilja döpa henne till :p mm nån öl de sitter ju inte så fel i värmen önskar att jag oxå får ta å smaka på en öl här i framtiden känns som att jag har varit nykter i flera år fast de bara är i ca 10 månader nu :p



2009-08-02, 00:05:07

ginaaa

ja jo de är ju de som är lite tråkigt nu i början är att dom mest bara sover å sover å äter ungefär var 4 timme . jo lite smått på cornelia men får se vad de blir =) nå så fullt upp har jag inte nu har ju mattias som måste hjälpa mej + bebben eftersom att jag har såå ont ännu så kan inte böja mej eller stå still länge alls så han byter blöja fixar extra tillägg å tvättar diskar lagar mat just nu å jag behöver bara mata henne men tiden kommer då jag oxå kan hjälpa till mer än vad jag gör just nu =) hur är allt med dej ? allt bra ? hittat något jobb ännu då ? =)



2009-08-02, 23:49:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?