you never gonna change,its just me who has to realize it

2009-07-05, 13:19:08 / Kategori: Allmänt
förvirrad!! vad ska jag göra?? jag vet inte, ska jag bli make up artist och hårstylist eller ska jag skita i det?
Ska jag flytta till Stockholm? eller kanske gå den hära reseledar utbildning..eller bli hotell receptionist?
blääääää...jobbigt det hära, skulle vara lättare om man började skolan igen efter sommarlovet bara haha,
 
Just nu känns det som jag vill göra massor , det finns så mycke att välja mellan..kanske först borde
man börja jobba lite smått på någon ica eller så..Jag har iallafall bestämt mig att jag ska läsa till flera olika saker,
inte bara t.ex make up artist..man måste ha mycket att välja mellan,det är så svårt att veta vad man vill i
denna åldern..om man ens någonsin kommer veta det!..

Så om jag inte nu läser till make up och hårstylist så kommer jag göra det senare i livet.
Måste bestämma mig senast nästa vecka på Fredag..hoohooo..

Ja nog om det, igår var det Lördag & då umgicks jag med soffi,benny & johanna...
jag var på en promenad med Frida också som var väldigt bakis..haha
Men sen när barnen for o sova o efter promenaden så kollade jag o Johanna på filmen "Blodsbröder"
En svensk film och Pernilla sa att den var bra, men den sög ju!

såklart hade vi köpt lösgodis & chips o dipp med :)


Niinpä..nu ska jag gå & föna mitt hår, ha en bra dag. Puss!
elin

jag tycker att du ska läsa upp det du behöver. Samtidigt har du tid att fundera på vad du vill, Sen när du läst upp så är det bara göra det du känner för :) / elin



2009-07-05, 18:39:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?