massa bilder ;)

2009-06-09, 19:47:13 / Kategori: Allmänt
Har snott syrrans dator nu så har lagt in massa bilder så nu blir det lite roligare att uppdatera...hatar o skriva utan bilder!

Nåmen iallafall, jag har just ätit varma koppen lax soppa & 2 knäcke bröd..(jag och Frida försöker gå ner i vikt)
så har börjat äta nyttigare, eller snarare försöker jag äta nyttigare..får se hur länge jag pallar!

Idag har jag vaknat tidigt och dragit med Frida & Robban till skogen o joggat, härligt vare.
Sen har jag städat mitt rum också ;) duktig änzää...o sen for vi till lilla stan o jag köpte min vita tunika &
 sen hittade jag en jeans jacka på köpet! nicenice.

Ja och sen har Frida lockat mitt hår också, sen har jag inte gjort så mycket mer än att vart på en
till promenad till stan :)

men iallafall här kommer lite bilder :)

Jag i förrgår, första gången jag åkte inlines detta året..kul!

Jag & Madelene på studenten i Torsdags :)


Tomi!! :D


Jag,Madde,Frida & lilli :)

Linda,Madde,jag,Lilli & Tomi!

Frida & jag :)

Jessica och lite sussi !

Sussi & Carro :)




Bonanza tårta från nya konditoriet...gott ;) <3

Jag & mina polare!..nämen gästerna hade inte kommit ännu (: soffi o benny fikar :)


Sofia ville också ta studenten =)

Jag lagade god mat för någon dag sen, det var skit gott.. :)

nyttig frukost en regnig dag..

Jag utan smink i morse, bilden ville verkligen inte vända på sig :S..försökte flera gånger men neeej.

Robban o perra .

ser uppstoppad ut i ansiktet ajknow..men the point is håret!

Jogging outfit today.Den här bilden ville heller inte bli rak :/


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?