helloj :)

2009-06-03, 23:14:02 / Kategori: Allmänt
har inte haft tid att skriva på ett bra tag! , har ju haft så mycket o göra under dom här student dagarna och sen
har jag ju vart barnvakt så man har fullt upp! :)

Men ikväll hade vi en rolig kväll med klassen, eller ja dom som kom dit från klassen (:
Vi åkte till Kemi och ingen av eleverna visste vart vi skulle, och dom överraskade verkligen oss.
Vi fick gå till en båt! och äta god mat osv :) Det var verkligen värt hela kvällen ;p


Jag & Maria, alkoholfritt ofc!

Här är kaptenens rum



förrätt , laxsoppa...very good!

huvudrätt, oxkött och potatisgratäng med någon sås, really gooood.

desert.Gott det med :)






min födelsedag & Studentkväll

köpte smörgåstårta.




POSE

Lekte coool ;)





äsch nu orkar jag inte stoppa fler bilder ,pussgodnatt!!!! IMORGON TAR VI STUDENTEN! 90's


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?