im only a human

2009-06-14, 10:58:26 / Kategori: Allmänt
Bort med det röda, på med det rosa! ..

Den här rosa färgen från Depend är skit frän! ;)


Igår var det Lördag & då köpte jag chips o dipp :) o ja bobsaft också ofc som ni ser! ..
Jag kollade på en bra film på 3:an som hette värstingarna, den låter svensk och nördig,men det var den icke.
Den var amerikansk och hade bra skådisar :P

kolla vad blixten kan göra att man ser blek o konstig ut...


ofixat hår & fula ögonbryn,men whatever.


nu ska jag gå och sova igen, hejdååå
bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling

rebecca

nu kan du vara med och tävla om en plats som veckans outfit i min blogg. läs mer om det i mitt senaste inlägg :D



2009-06-14, 17:43:09 URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

elin

har också röda naglar! :) hihi, härlig rosa



2009-06-14, 18:41:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?