Goddagens!

2009-03-24, 13:43:53 / Kategori: Allmänt
Känner mig rätt så pigg för att ha vaknat klockan 6 och börjat skolan 7...
skönt att man får sluta såhär tidigt på dagen, vid 13.00.

Det är soligt och fint väder ute så känns som att man skulle vela ta en promenad, men tråkigt ensam..

Frida & Madde for ju och kollade film,  såna trögisar..
film ska man ju kolla när det är dark outside eller dåligt väder! ;)

Nåja,ska strax ringa till Jani & se vad han sysslar med..

Imorgon är det Onsdag=VÅFFELDAGEN..fan vad gott med våfflor :) grädde & sylt..yummiii.

vad mer ska man skriva då?? Ingen aning, har ingen fantasi, är så slut i huvudet! ..
Men ska iallafall inte somna nu på dagen, som jag gjorde igår..
blev så trött så ska försöka sysselsätta mig själv så jag inte blir sådär lazy & somnar.

Nåjeeh, nu ska jag ringa min bejbi..Pusipusi.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?