Goddagens

2009-03-19, 16:26:37 / Kategori: Allmänt
Jah idag började det så att jag hämtade upp Madelene från aspen sen åkte vi till skolan..
men vi blev utslängda, så får se hur det blir med skolgången,
kanske inte kan ta studenten när vissa lärare är så puckade i skallen.

Men på Måndag så ska vi prata med rektorn och så får vi se om vi stannar kvar i skolan,
 annars blir det att söka jobb :)

Jepps, kunde inte lägga in dom där bilderna ännu på Maddes valpar ;/
för Fridas internet  funkar inte så hon har inte kunnat komma online o skicka bilderna.

men ja iallafall här har ni andra bilder på mig,Frida & Madelene idag :)

Det började med en fika på Nya konditoriet för mig & Madde då vi vart utslängda från skolan,
 vi käkade tonfisk baguett mums!




Sen hämtade vi upp Frida & då vart det glass,
 vi provade på nya Magnum med brownie bitar i det var gott!





Har nyss också kommit in från promenad, var med frida & våra björnar på promenad i skogen!
& wazzup right now?  , nå just nu ska jag äta för är så jäääävla hungrig och sen får man se vad man hittar på!

höres senare..Ciao.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?