Godkväll

2009-03-23, 21:39:45 / Kategori: Allmänt
Är väldigt trött & har ont i halsen också ;s..funderar på att snart lägga mig & sova,
har sovit en timme& en halvtimme tidigare ikväll..
Det var skönt! =) Är seriöst helt slut, därför orkar jag knappt skriva blogg! men försöker..

Har just kollat Desperate housewives nya del, spännande! :)

Var ju & gymmade tidigare, har träningsvärk i magen, så imorgon kommer det vara jobbigt
i skolan då vi serverar och står hela dagarna så man får aldrig vila sina ben osv!.

Det var jätte gott med kinamat, jag åt det vanliga Friterad kyckling med sötsur sås! =)
Friterat är ju jätte dåligt men det bryr jag mig inte om! Jag har ju tränat ändå så ;)

Nåja strax en dusch och sen borde jag ta och sova.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?