Har tråkigt så snodde frågor av Frida.

2009-03-08, 17:06:08 / Kategori: Allmänt
1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Busigt, jag var som emil i lönneberga.
2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
SOL, men snösemester kan också va king.
3. Vad tror du att du gör om 5 år?
om 5 år, ja då bor jag långt härifrån iallafall, och jag håller på att öppna eget för det ska jag iallafall göra en vacker dag.
4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
aldrig.
5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
hmm svårt, vet inte riktigt..
6. Hur är du klädd just nu?
Rosa mjukis byxor, grått brottar linne & rosa huvtröija.
7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
 Ja nå kommer inte ihåg nå speciellt, hade säkert många rolika favorit sysslor..
8. Har du åkt ambulans?
Japp..När jag fick astma attack för nåt år sen.
9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
vet inte riktigt, orkar då inte tänka ens på alkohol i nuläget.Men nog finns det många goda..
10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Spanska faktiskt.Svenska o finska är fult..
11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
jao
12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Hm..nej inte vad jag kommer på.
13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?
aa jag fick en avbruten sked en gång av min lillasyster när vi båda var små, tror jag fyllde typ 7 år eller nå..
Det var ingen rolig present..:D
14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
neeej!  beror på , är dom jobbiga till mig och tjatar så är jag otrevlig annars är jag väl trevlig om
dom förstår att jag inte är intresserad..
15. Vilken film såg du senast på bio?
Det var den hära..se upp får dårarna eller vad den nu hette..
16. Kan du nämna tre skånska ord?
JO! eller vi ska se vad jag kommer på..MÖÖÖÖG!, GAMY! fan kom bara på 2..
17. När känner du dig som snyggast?
inte vet ja, när jag är bakis
18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Näe det har ja icke...men pappa betalar..brukar man ju säga.
19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
jävligt många, kommer inte ihåg nån speciellt just nu..
20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
lyssnade på en skit cd i bilen ..det var väl sextacy.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?