Onsdag & hemma i Sverige.

2009-03-18, 12:49:50 / Kategori: Allmänt
Kom ju hem igår, jag & Madelene sov seriöst ingenting förra natten...alltså natten till Tisdag.

Det började med att vi packade färdigt där i hotellet, sen så var klockan 23.30, då tyckte vi det var dags att lägga oss då vi skulle åka buss från hotellet 04:20 Spansk tid.

men vi båda var så trötta och krånglade så Madde hade ställt sin klocka på nå helt sjuk tid, men jag hade min svensk tid..och då ringer klockan ..den var 01.00 (spansk tid), svensk tid(02.00) ..ja då hoppar jag in i duschen osv, sen hoppar madde in i duschen, och så skyndar vi som fan o göra oss klara, då går vi dit ner till receptionen och jag frågar honom vad klockan är då Maddes & min är helt konstiga tider, han sa att klockan var 04.00 så vi sprang upp på rummet och trodde bussen kommer på 20 minuter ..så vi stressade ju som fan!

Sen checkade vi ut, satte oss där ute & väntade på bussen..sen när klockan var 25 över så trodde vi att vi missat bussen, och kul som fan ..ingen av oss hade pengar, endast på kortet.(som inte funkade där)
för vi tänkte ju att om vi missar bussen så blir det en taxi.

men iallafall, sen så väntade vi o väntade, det kom hela tiden fyllisar till hotellet ..då frågade jag först 2 engelska tjejer vad klockan var, hon sa halv 3 ..och sen frågade jag ytterligare några andra för säkerhetsskull vad klockan var, dom sa samma sak att klockan är halv 3..

Då tänkte vi men vafan? vi måste ju vänta i hundra år på bussen :S nästan 2 timmar!!!

Då vart vi less som fan, satte oss på bänken och jag tänkte börja sova! var så jäkla trött..
vi hade ju inte ens sovit 2 timmar..

Som tur var, kom det svennar helt plötsligt ut med resväskor och dom skulle med samma buss så det var en lättnad!!! att vi inte hade missat bussen eller vart 2 timmar för tidiga...nästa gång ska jag ha klockan på lokal tid och inte svensk tid!!
så det inte blir krångel.

Nåmen iallafall, flyget åkte klockan 07.00 på morgonen spansk tid och vi vart framme 14.35 i Sverige.

Sen delade vi en pizza på restaurangen i busstationen i luleå..sen åkte vi ännu buss! så vart hemma klockan
19.00 igår gissa om jag var helt död?

Ändå orkade jag gå med Frida på promenad :) såklart hade ju inte sett henne på en vecka så!

Jah, sitter här & lyssnar på salsa music ..saknar tillbaks till landet..men nästa gång måste jag ha Jani med :)
var jobbigt o sakna honom så mycket ;/

tyvär så har jag ju icke mycket bilder, några få på mobilen..kameran blev ju snodd, men Madelene har ju sin kamera iaf..så lägger in fler bilder sen när Madde skickar sina :)




(Hummer)





Nu promenad med Frida! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?