Vårstädning!

2009-03-30, 15:49:55 / Kategori: Allmänt
Tvättade just fönstrena i mitt sovrum, fast tvättade inte utsidan för det går ju inte riktigt
så bra ännu när snön är ivägen! får göra det i april nångång.

Ska strax ta & stryka mina nya gardiner morsan köpte idag :) ...
Jag har faktiskt aldrig strykt i hela mitt liv om jag ska vara ärlig, även om jag gör andra saker som tvättar mina kläder,diskar och såna sysslor som jag vet att många av mina vänner inte gör!

men jag försöker lära mig nu allt sånt dära innan jag ska flytta & det är ju ganska så snart :) till sommarn/hösten,
Så då är det lika att vara förberedd på allting, sen har man ju inte föräldrarna där som kan hjälpa till.

har inte riktigt orka vara aktiv i bloggen så jag la först nu in bilderna från våffeldagen heheee..det var Frida som skrev på msn att hennes morsa gjorde våfflor nu så då tänkte jag att jag kunde för skojjsskull stoppa in dom nu.



Nåmen nu stryka gardinerna, sen ut med Frida..Byebye


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?