Godkväll ;)

2009-05-21, 20:48:22 / Kategori: Allmänt

Sitter här med brunett barbie :) som mumsar på sourcream&pepper chips.
vi har bakat en väldigt god kladdkaka! och vispat grädde ofc, passar excelento.


Har inte gjort så mycket annat idag faktiskt, vart på promenad också :)
Imorn har jag frisör tid så jag äntligen får färga mitt hår, har världens utväxt men snart är den borta!!!! :)

Jah, här har ni mig..BARBIE!! som försöker klappa Machelenes häst..& ni som undrar varför jag helt
plötsligt har blivit en "PLASTIC BARBIE" är för att jag har fått ett fan som verkligen
 gillar o se mig i barbie image ;) hon rent ut sagt diggar mig!

pappa,kan jag få en barbie bil? nog för att jag hade valt en snyggare..
men jag är ju barbie så måste ha en barbie bil.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?