Godkväll

2009-05-11, 22:50:53 / Kategori: Allmänt
Jag har inte skrivit så mycket på senaste, inte som jag gjorde förut :) Men har inte riktigt den orken,
men tänkte försöka skriva lite nu.

Idag har jag vart på en långpromenad med min vovvsing som jag redan skrev där nere ;p & sen så har jag tvättat kläder.
Efteråt for jag och umgicks med Heli, sen cruisade vi lite grann för skojsskulll o lyssnade musik..
o sen vart vi på Ica och köpte lite gött, dammsugare & arraksbollar ..väldigt mäktigt !

sen har vi bara lodat ute och hos Heli , senare på kvällen vart vi hungriga så det fick bli en pizza..hohoh.

aja, men jag ska sova nu har sån huvudvärk!! vet inte vad det är med min skalle den har gjort ont i flera dagar? ..
men Godnatt :)
Här är en bild på min puuupii :)
frida

jag köpte också arraksbollar igår :D haha



2009-05-12, 12:33:35 URL: http://friidha.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?