Helloj!

2009-05-22, 18:58:10 / Kategori: Allmänt
blev skit nöjd med min nya hårfärg!! :) dock lutar den lite mot silver/grå hållet just nu
men efter 2 duschar så blir det nog bra!!

Jag & Frida ska snart göra Mojitos & margaritas! vi ska chilla på altanen o njuta av solen o njuta av livet ;P haha.

hördu mitt fan, hur går det i sthlm? ;) du är ju där tillfälligt får se om du är kaxig när man ser dig här sen
för det brukar du inte vara ;)  vill du veta en till sak?
jag får nog mer kommentarer än vad du skulle få om du ens var kändis.

& du verkar vara rätt körd i huvet när du inte förstår att jag "LA" driver med dig ;) hoho.
suck on that ugly nigger lips am i right? din fisk som alltid har öppet munnen..prickade jag rätt ;) ?
ja det tror jag verkligen.

Så det var allt för dig mitt fan! nu orkar jag
inte tillägna min dyrbara tid åt att skriva svar åt dig som du ägnar din tid till mig :)
synd att vissa inte har mer till liv!

Detta köpte jag från frissan :)


Linda H.

Är bara tvungen att skriva och säga att håret är verkligen jätte fint!



2009-05-22, 23:24:23 URL: http://lindaliv.blogg.se/

Jenna

Ditt hår blev jätte snyggt, du passar i snebena:)<3



2009-05-24, 00:01:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?