Hola chicas y chicos!

2009-11-10, 18:36:02 / Kategori: Spain <3


Hej tjejer & killar! står det där uppe hihi. Sitter nu på balkongen här, har för en stund sedan slutat dagen. :) Jag har vaknat halv 7 i morse, fast vi började halv 9 .. men ville vara duktig ändåå. Det är många elever här som man måste lära känna, har pratat med några få hittills. Men som sagt så är det första dagen med lektioner så man kan lär ju inte känna så fort. Vi började lektionen halv 9 på morgonen, och slutade 11.
 Sen var det dags för Siesta då for jag o Jani o käkade lunch.. sen dags för en powernap!

Sen klockan halv 5, började våran ena lektion.
Det var en rundtur i city..här får ni lite bilder från resan.. lite på tåget,flyget o sen lite som jag hunnit fota här!


Jag i Luleås ruttna tågstation..i väntan på tåget =)


Skorna jag var tvungen att impulsköpa i happis för 250 kr på intersport..
jag tog strlk 38 o dom var jävligt stora......annars brukar jag ha 38 oftast men såklart inte just dåååå.


Molnen..fotat från planet:)



Tyvär..bloggen började just krångla när jag skulle lägga bilder på hotellet o härifrån :(
får lägga senare : )

Ha det så bra!
Hejdåååå



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?