Jag orkar inte bry mig just nu

2009-11-04, 16:14:51 / Kategori: Allmänt
om min vikt! ..
jag vill äta massa gott nu och njuta av o fläska innan jag åker iväg..
där kommer det vara hård träning som gäller så jag funderar på att köpa något gott ikväll,
kanske glass med chokladsås? =) får se..

Idag har jag vart till banken, fixat nytt kort för mitt var så slitet att det inte går o handla med det nåmer..
men shoppar man som jag gör så äre inte konstigt ;)

men nu blire hämta p-piller ,affären o göttigott...skriver sen något roligt ;)
pusss på er.
Andreas

Absolut, haft 2 prov idag så skönt att de är gjorda.

Ja gillar ditt inlägg, ibland vill man bara äta massa gott o skita i allt vad träning heter. Men sen ångrar man sig o tränar massa för att förbränna de man åt.

Så blev de något gott?



2009-11-04, 16:59:42 URL: http://spelens.blogg.se/

Andreas

Åhhh de lät sjukt gott! Jag brukar gå 45 min innan frukost varje dag för att förbränna lite men ibland är sängen för skön=)

Jag ska nog gyna mig lite blåbärspaj ikväll=)



2009-11-04, 19:24:59 URL: http://spelens.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?