Packa packa packa..

2009-11-07, 12:29:20 / Kategori: Allmänt
alltid när jag reser utomlands så packar jag bara och slänger en massa "extra" onödiga saker med.
Men nu är det skillnad, eftersom jag åker på utbildning så är det ett visst antal kg man får ha med,
svårt det där..jag menar hur fan ska jag väga min stora feta väska?
måste typ ställa mig med väskan i famnen och sen räkna bort mina kg..eller nåt.

Sammanlagt är det 30 kg vi får ha med, 20 (bagage) 10 handbagage,
och sist jag åkte i Mars till Tenerife så hade jag 28 kg om jag kmr ihåg rätt och då var det bagaget bara.

Yes så idag kommer jag packa ,handla det sista och sådant! träffa mina vänner en snabbis..
sen ser jag inte er på jätte länge ju :(

Madde & Elin får jag träffa imorgon i Luleå :)

men ha det, jag hinner säkert skriva ikväll! pusss


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?