Saker jag tycker om!

2009-11-03, 14:12:49 / Kategori: Allmänt
  • Jag bäddar ofta nya sängkläder för jag älskar att sova i ren bädd, det luktar sååå gott!
  • Jag föredrar att städa kök och toalett för då kan jag ösa på med klor, jag diggar lukten starkt,och därför diggar jag badhus också ;) haha.
  • jag älskar kläder, skor och handväskor som dom flesta tjejerna gör..                                                  men handväskorna ligger mig närmast.Versace & Dior är en stor favorit bland väskor.


hinner inte med fler, det får räcka med 3 för denna gång, Adios ;)

Ginaaa

jaa men hon är ju de , men de äe de att jag har fått den uppfattningen att jag inte tkr om henne .. men hon visade ju bra sidor oxå de gjorde hon .. men njaa de blev ändå att jag inte diggar henne :P



jaa gud de måste jag om dom inte har tänkt å ge happis lite sol oxå :P



2009-11-03, 17:59:22 URL: http://ginaaa.blogg,se

Andreas

Haft en bra dag?

Säg nån tjej som inte gillar skor=)



2009-11-03, 19:00:06 URL: http://spelens.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?