Chupito

2009-10-26, 19:37:04 / Kategori: shopping
Hejsan!

jag har vaknat klockan 8 idag, vaknade för bejbs skull.
Jag hade sån jävla mens värk,så efter att han for så gick jag o la mig igen ett tag.

sen tittade jag på nya DH avsnittet också,

mamma frågade ifall jag ville följa med på ikea osv,
så där har jag sprungit hela dagen har ganska nyss kommit hem och väntar på mat...är sschviiin hungrig!

Jag köpte ;
en bra necessär väska, speciellt bra o nu när jag åker till espana också och annars.
endast 49 kr! värsta kapet..

Prydnads kuddar, 9 kr styck.
fodralen i denna storlek var tyvär slut så ska kolla nån annan gång eller nån annanstans.

"dip skålar" 10 kr styck på Ica maxi..till mig själv
när jag flyttar hemifrån.

fikapaus jag tog
cheescake med jordgubbar & morsan tog äppelkaka med grädde.
me love cheescake :)

den omtalade "cover it all" från make up store..skit naaajs :)
ca 280 kr.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?