De la salsa

2009-10-29, 10:47:13 / Kategori: Allmänt

hey, igår var jag hela dagen i Kalix typ ..
läkarn sa att mina lungor vart bättre nu när jag inte röker så mycket..ja ..
jag röker inte varje dag, jag röker bara ibland.

så det är en stor förbättring iaf!

Han tyckte att jag skulle vaccinera mig mot svin influensan, men jag tror att alla läkare säger så..
men nej tack jag avstår nog.

madde var ju med till Kalix, så efter läkaren for vi o käkade på frasses..
satt där nån timma o snacka o drack varm choklad osv.

orkade inte gå in i det lilla köpcentret får gå en annan dag..det finns ju ändå inte så mycket där.

Sen när vi kom hem så for jag på en promenad med H , det var kallt ute men ändå skönt med en promenad..kände jag efter skräpmaten..

men sen på kvällen så fick jag o Jani ändå nå ryck så vi åkte till Ica o köpte massa nötter, chilinötter & jordnötter och choklad och gott o blandat...fan vad gott!!

menmen min pälsjacka kommer nog idag !!!! YEEEEYYY!!!
måste hem sen o kolla om den kommit!! kommer nog bo i den..
fast synd att det är så kallt ute, men jag ska ta med den till spanien iaf kan man ha på kvällarna.

noniii..Pusstjao



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?