halloj!

2009-10-24, 17:57:08 / Kategori: Allmänt
jag har min kamera hos Heli just nu, så jag kan blogga imorgon och visa bilder från igår :)
det var en trevlig kväll, men idag har jag istället fått ta smällen o legat i sängen..trött som en gris,
kom hem först vid 05..okej inte för att det är egentligen så sent, men tydligen för mig ..har blitt gammal!

snart ska jag till älskling o äta smörgås tårta och titta på Ice age 3,
jag har inte tyckt om animerade filmer förut, för jag trodde dom var mer som disney filmerna man kollade på förut, när man var liten.
Men sen förra helgen när Sofia var här så tittade för första gången på ice age (ettan då)
fan vad king det var!

så jag har kollat tvåan nu i veckan och ska titta på 3;an idag med min bejbi :)
sen har jag också kollat på Bolt, den var också ganska bra faktiskt.

ha en trevlig Lördag allihop! för det ska jag (;

Puss!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?