Igår, kemi badhus..

2009-10-14, 23:37:38 / Kategori: Allmänt

Har haft fullt upp så har inte haft tid med att blogga, men bloggen är ju iofs inte så viktig haha.
jag bloggar endast för att det blir som att skriva dagbok,
kul att kolla bakåt i tiden vad jag gjort och sådana grejjer.

så jag bloggar då jag har tid över eller när jag har tråkigt. :)

Igår: åkte jag, Heli , Madeleine och syster till Kemi..vi ville prova på något nytt!
alltså deras badhus, vilket var helt okej!

vi hade iaf as kul! och det är det som räknas =) ..
Hela dagen gick åt att vara där iaf så det var typ det enda vi gjorde, sen på kvällen så orkade jag och H ändå gå på en och en halvtimmas promenix! rätt duktig av oss,
eftersom när man badat brukar man va helt slut vilket vi var också, men skönt att gå ändå (;

vi vart hungriga efter att vi lekt lite i vattnet,











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?