Luleå!

2009-10-01, 12:24:22 / Kategori: Allmänt

Tjabba!

sitter hemma hos syrran min, har sminkat mig lite grann..och gjort en frukost som är väldigt VÄLDIGT nyttig.
jag trodde den skulle vara ap äcklig, men fan den var god!

jag ska ge er detta recept sen, om ni vill må bra och dessutom förlora några kilon så är detta bra.

Igår var jag med Madde, vi tog en promenad till stranden med hennes söta valp Zanthos!
så jävla ballt namn alltså.

ska umgås med henne senare också , hon skulle ringa när hon ridit.

P,H och P kommer först vid 22 tiden så det blir rätt sent innan jag är i  happis..eller ja vid midnatt nångång?
beror på om planet är försenat och sen väskorna..ibland får man ju vänta sjukt länge!

Japp ska bli roligt att få se om hon har med sig nånting till mig, förhoppningsvis har hon det!!
och min mami kommer imorn också :) hon har ju vart i Estland!

ska faktiskt baka imorgon då det är fredag får jag vara onyttig..
morsan fyllde ju år i Söndags endast därför jag ska baka detta (;
jag ska göra taco paj och sedan Choklad maräng tårta..jag kommer ge er dom recepten också..

för det är så gott!

Jeppjepp, jag ska ta med mitt
Nintendo 64..har inte spelat på flera år! Johanna har ju haft det här i Luleå,

jag och skånemadde skulle ha en tjejkväll då vi bara nördar oss och spelar istället för att supa! :)

har ju andra konsoller också som ps3, ps1,xbox..ska bli riktigt kuuul..
när jag och Madde var yngre så var vi som killar typ spelade hela tiden men nu har jag blivit jag vet inte?
tråkig? vuxit upp haha..
nämen det har inte blivit av att jag spelat mycket så ska bli roligt att få vara som ett barn igen ;)

Yes, men nu kommer jag inte på något mer att säga..
snart börjar jag skriva en massa rappakalja som ingen vill läsa eller veta om ..

men ha en bra dag!

love you
J<3

Ginaaa

jo exakt :) ne de är ju onödigt de .. om du tkr om att simma så är de bara att du hänger med mej å saara maria å simmar .. men du har ju de skit bra du har ju eljuspåret alldeles vid dej :D .. har funderat på om jag ska börja dra mig dit å försöka jogga men de blir nog i intervaller i början haha gå i uppförsbackarna å sen jogga nerförs + raksträckorna :p



2009-10-01, 12:35:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?