Beachparty , Fridas birthday!

2009-09-13, 20:29:15 / Kategori: Allmänt
Jag har haft fullt upp hela dagen lång igår..så har inte hunnit skriva alls så ska berätta lite om helgen.

I Fredags var jag med Madeleine,Natalie och vi kollade på filmen "män som hatar kvinnor"
har tänkt se den länge, men först nu blev det av.

Sen igår Lördag, fyllde Frida 19 år(GRATTIS!) jag hade ingen skjuts till hennes stuga i
Salmis där hon skulle fira sin födelsedag, så vi syntes först på kvällen på umppari där det var beachparty.

alltså nästa gång jag går på beach party så blir det barfota eller med platta skor..
för man sjönk ju bara ner i sanden med klackeskorna!!

jag hade så bråttom igår när Jani o dom kom o hämtade mig med den där fula limo
 mercan så hann bara knäppa fort dom här fotona :



Gårdagens dricka :
Kissanminttu blandas med mjök , fy vad gott.


strax ska jag ta en promenad med honey, sen ska jag försöka tvinga honom
 att hjälpa med bloggdesignen om han kan han har iaf förut kunnat! ;)

Pusstja!
Ginaaa

börjar man inte må illa efter ett tag ?:P



2009-09-14, 10:27:13

Anza

beror på vilket humör man är på ;)



2009-09-14, 12:35:43 URL: http://anzaaah.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?