Cruis!

2009-09-06, 15:11:07 / Kategori: Allmänt
Vi var och cruisade igår, jag, Natta och Madeleine...jag älskar nattas nya bil,
 jag visste direkt att det är en 320 jag vill ha nu..den var så härlig o köra!

Det var en 1991 års modell, men jävligt snygg var den! fifan ;)

Ja..vi cruisa all night long, sen vart vi förbi sportbaren o Mika & Pellikka ville följa med..sen körde vi runt ett tag och sen vart vi så trötta för klockan var ju typ 3..så vi började köra mot seskarö och sen när vi kom till stan, ja då ville Mika och Pellikka fortsätta cruisa så jag var hemma först vid 05 tiden...

slitet, har vaknat vid 2 idag och vill gå duscha men orkar inte :|

haha, nåå jag var bara tvungen o uppdatera lite...får skriva mer senare för just nu orkar jag inte!

ciaobellla!
Saara-Maria

Tyckte dig också se chaffa då på lördagen??? :)



2009-09-07, 23:34:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?