Godmorgon allihop =)

2009-09-18, 10:38:12 / Kategori: Allmänt

Är just nu hos min älskling, har just käkat frukost.

Har ingen aning om vad man ska hitta på idag? vill göra något kul :)
och vill helst vara nykter.

ska på ett tag och hämta money ..så kanske man kan shoppa lite :D
 måste fråga då fall Madde vill med ;)

fan vad jag har lessnat på vissa människor, ojj ojj alla bara pratar skit..om minsta lilla grej..
jag märker vilka som är mogna och som jag orkar umgås med.
Nu fick jag veta en till som kan screw yourself, inte för att vi ens var vänner men!
Dom vänner jag har räcker,dom kan jag lita på och prata om massa..sen förhoppningsvis i framtiden skaffar jag fler "MOGNA" vänner.

Tack Madeleine & Elin för att ni finns <3

Natta,Heli ni är också bra ;)

jag skriver bättre sen hemma, puss :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?