lägger in lite bilder från förra veckan :)

2009-09-29, 21:14:19 / Kategori: Allmänt

Shopping med honey, jag fotar mig själv på only.



Åt på tasty med sötnosen, nu är det slutkäkat ute på länge :)

P,H & P utanför kallax :)


M & M , fan vad dom är söta...sory madde att jag la denna bild där dina ögon
 ser roliga ut men bloggen krångla o den andra bilen ville inte synas ;(

im so excited..på min chokladboll haha ;)

findus,maddes söta kisse! :)

Ginaaa

jo du man får alltid de gamla vanliga svaret när man frågar vad någon ska göra om de är tex helg ;o

jag går på fysioteket med mattias mamma . . de är faktiskt skit kul för först är de spinning i ca 30 min å sen är de cirkel träning i 30 min så du tränar precis allt där :)



2009-09-30, 07:55:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?