muskel och ledvärk :<

2009-09-01, 22:14:16 / Kategori: Allmänt
Jag börjar bli sjuk tror jag, har jätte ont i lederna och i lungorna.
Jag brukar inte ha ont i lederna när jag börjar bli sjuk, men har hört att många brukar det.

Men jag hoppas bara inte jag börjar få reumatism? det skulle inte vara så kul, vet många som har
 svåra problem med att t.ex komma upp från sängen ibland.

Nå vi får se! , har iallafall druckit mycket te, svartvinbärssaft(mamma gjort) och även tagit panodil.
Fast jag tycker absolut inte om att ta värktabletter..men det gör jäkligt ont så är tvungen,
har även smörjt på sån här "ICE" det ska tydligen hjälpa till muskel och led värk.

mamma hade "Voltaren" hemma, det är just sån här bra mot ledvärk och reumatism också,
men får inte ta det eftersom det står att man inte får använda det om man lider av astma..
så det sket ju sig.


Jag hoppas då iaf verkligen det inte är svininfluensan som börjar komma och inte reumatism..
vi får hoppas på en liten förkylning bara.

Men Godnatt och sovgott allihopa! jag ska börja åka till min älskling han måste ge mig
ordentlig massage för jag har så ont ;(

men vi höres..och Frida jag saknar dig!! :( hoppas du har det bra där i Rhodos!

Hejdå! ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?