Godkväll!

2010-04-11, 22:33:37 / Kategori: Allmänt
Tänkte berätta lite om min Söndag :)
Har inte gjort något sådär speciellt, jag och älskling badade badkar och det var mysigt.
Sen har vi promenerat 6 km, vi var till stan och sen promenerade vi runt här,
det var så fint väder så det kändes skönt att gå.

Vi ska gå till stan imorn också ( inte för att det är långt) men nu gäller det att promenera när det är plusgrader,
under vintern har det ju inte vart så många promenader.

vi har precis varit ute o rökt med Madde & Erik :)
nu sitter jag o datanördar mig och funderar lite kring framtiden medans älskling kollar på en serie på tv.

Jag vet att jag vill gå en skola & funderar starkt på Usa, typ santa monica? ucla? or something..
men först ska jag utomlands och jobba, Spanien..eller GC då!
sen får vi se om man åker till Usa och undersöker det landet hehe.

allt är ju bättre än Skandinavien.

Jag kan ju berätta för er att jag fått jobb i Spanien och det är jag jävligt stolt över,
inte många som får den chansen på ett så bra ställe heller och det kanske ni nyfikna får veta lite senare.
om jag orkar bry mig och informera ;) sug på den ni.

Jessjess, men nu får ni ha en trevlig Söndagskväll/natt ;)
Pusstjaoo
sarramarra

ååh!! Vad roligt! DU har ju alltid vela till de soliga länderna! :) Vad ska du jobba med???



2010-04-12, 13:38:13 URL: http://saaramaria.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?