hasta manana

2010-04-07, 23:18:22 / Kategori: Movienight
Idag har jag stigit upp klockan 06,00 skjutsade min vän Madeleine till Kallax, Good luck! :)
sedan for jag hem, åt frukost..sen vart det möte klockan 08.00.

Sen kom jag hem o snarkade ända till 13,00..
hade så svårt o sova under natten + att jag var tvungen o vakna så tidligt!

Sen har jag o min älskling och syrran varit in till stan,
 såklart måste rikemansungen shoppa o sen vart det ica o handla mat
och vi gjorde Lövbiff,pommes med persiljesmör riktigt gott :)

Jag och älskling var på en promenad också :) skönt nu när det inte är alldeles för kallt ute.

Har precis kollat en film "the last boy scout" med Bruce willis,den var faktiskt jätte bra.
Så där har ni ett filmtips :)

Har inte orkat lägga in bilder från Espana, så jag lovar att göra det senast Fredag.
och sen får vi se vad man lägger ut här i bloggen ;) o sen på fb.

Men nu ska jag plocka undan lite här hemma och imorgon står städning,och tydligen solning på G.
Adios!

Älskar dig honey





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?