jag bröt ihop

2010-04-29, 21:41:54 / Kategori: Allmänt
kunde inte skriva förra inlägget klart, som ni förstår utav det andra inlägget så dog Jorma idag för ett år sedan.
så denna tid är inte speciellt rolig för mig eller min familj, valborg glömdes bort helt förra året.
Jag var inte mig själv..jag var som en annan människa kan man nästan säga..
Jag gick på min bal, studenten o allt.Jag var i världens skummaste värld just då, jag förstod ingenting.
Jag klarade ju av att "fira" studenten o det, men sedan bröt jag ihop..när jag riktigt förstod vad som hänt,
min 19 åriga dag glömdes helt o hållet bort, eller glömdes inte egentligen..vi åt tårta m.m
men det var precis ingen födelsedags feeling.

Valborg gick iallafall helt bort, denna valborg kommer jag endast sitta och njuta av min familj,
äta gott..ta lite vin och tänka på allt bra jag har, och allt bra vi hade med den tiden vi fick leva med Jorma. :)
Imorgon kommer vi vakna tidigt, vi ska åka med pappa o
Åsa till kalix o käka smörgåstårta och fira en hemlig sak. ;)

Nu blir det duscha(har tränat aerobic good feeling) och sedan sova.

Här har ni mina skor jag köpte idag :)
mörka bilder men äsch vafan man ser ju iaf vad jag köpt!




Mammeli är nu i Grekland, have so fun! i love you mum.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?