Jessica Simpsons är nog en av dom modigaste kändisarna?

2010-04-11, 11:04:11 / Kategori: Öka ditt självförtroende

Eftersom skönhetsidealet är så stort i Usa och inte bara där utan i hela Europa o många andra världsdelar så tycker jag att det Jessica gör är faktiskt riktigt bra,det är ju ingen annan kändis som vågar visa sig utan smink?
utan att fixa håret eller utan retuscherade bilder.

Jessica skaffade sig också en kurvigare kropp förra året just för att visa till folk att dom ska fatta att det inte är snyggt med att ha världens smalaste kropp med bara skinn och ben?
Det är inget fel med en kurvig kropp :) det är upp till var och en själva.
Själv tycker jag att det är ett av det fulaste att vara spinkig och inte alls ha kvar nå hudfett..
men tyvär har det bara blivit så,"smalt är snyggt"
Jag tycker smalt också är snyggt, men det beror på HUR smal!
jag själv VILL eller har ett mål att en dag ha en vältränad mage men jag vill inte vara pinnsmal.
Det finns folk som passar mycket bättre i kurvigare kroppar och vissa som passar bättre i smala..
men det är bra att det finns en kändis med lite vett i hjärnan, finally.
för har ni nångång sett någon större kändis posa utan att fixa sig? :)

Här ser ni en retuscherad bild,med smink och håret fixat.

Här ser vi en Jessica utan smink,utan att håret är fixat ( håret är lufttorkat)
& inga retuscheringar.

Hon poserar för en bild a'la naturale



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?