Så skönt :)

2010-04-13, 22:54:29 / Kategori: Allmänt
att få börja träna, det känns som jag bara blir större och större :)
äter ju så jäkla mycket gött hela tiden..men det är också mycket pågrund av mina astma mediciner!
det har jag o skylla på, vad har du?

men iaf..ska försöka få min mage att se hyffsat normal ut till sommarn! hihi.
mina favoriter kommer nog vara Aerobic,Vattengympa..och mycket mycket mer..
blev ruskigt glad att det här stället hade så mycket o erbjuda :)

pappa fyller år snart, månne vad jag ska köpa till honom?
eller kanske ska jag och Pernilla bjuda på någon god mat, när han har gjort det under alla våra år haha.
får se! kan inte skriva hit i bloggen för han får inte veta det. :)

Snart ska jag gå och läggamig med min älskling :) Natti! och Frida gå och sov nu!!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?