Tja!

2010-04-18, 14:23:04 / Kategori: Allmänt
Igår drack jag lite vin, grillade här hemma och sen bar det ut!
Kändes som att hur mycket jag än drack så gick det inte i huvet? helt jävla skumt.

men skönt att jag inte blev full o har bakis,
det var skit länge sedan jag hade en bakis och önskar att jag aldrig i hela mitt liv behöver ha det igen ;)

Jag och älskling har bestämt att vara nyktra skit länge nu!
kanske på valborg tar man endast något litet får se!
Alkohol i stor mängd ger celluliter och nej tack jag vill inte ha celluliter!
sen blir man fet osv som typ dom flesta här har råkat bli,
fast skylla sig själva får man ju göra när man dricker o äter för mkt ;)

tyvär är jag jätte sugen på pizza just nu( ger också celluliter) men fyfan vad gott det skulle vara :)
borde ringa mamma om hon vill ha, hon älskar ju pizza!

Jag har by the way bestämt nu vilken hundras jag ska köpa sen när jag köper en hund..
både jag och Jani vill ju egentligen ha mellan stor hund , men nu kommer vi nog köpa en lite lite mindre..
dock inte chihuahua storlek..så liten går jag inte till! men en knähund :)
Här är den, dock vet jag ännu inte vilken färg..men hunden är urgullig och inte för liten me love ;)

ser ut som en liten Robban!!! :)
anna

tränar också där:)



2010-04-19, 02:17:23 URL: http://aannna.devote.se

Emma hj

hej har ny blogg, emmahjorth.blogg.se tjorvar ibland så har ny. :) allt bra med dig?



2010-04-19, 10:42:26 URL: http://emmasdiary.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?