Det lutar mot 08

2010-08-01, 10:51:45 / Kategori: Allmänt
Hejsan svejsan alla norrlänningar,stockholmare,Göteborskor,skåningar,blekingar o vad ni nu än äääär.
har precis varit på spa, skönt skönt.
Hade sån där gronkkimojja i ansiktet så nu känner man sig fräschare.

Älskling åker idag till Stockholm o lyx ungen ska bo på Globen,..
jag vill ju med..nej det går tyvär inte för allting är fullbokat?! alltså hur fan kan allting vara fullbokat...
Blä, nåskitsamma han måste ändå dit mer än jag just nu.
Våran plan är att flytta till Stockholm, ingenting är 100 % men lutar åt det hållet.
För Norrbotten är ingenstans vars vi vill bo, iallafall inte nu men kanske när man är gammal o gaggig.
Jag ska skicka med min kamera så Jani får fota i globen, man är ju nyfiken på hur det ser ut!

Min dröm är att bo i en lyxig förort med ett lugnt område,
 men i en början kommer vi bo på Sankt Eriksgatan i Vasastan..
vilket är bra i början så man har nära till allting osv.
Såhär ser våran lägenhet ut i Sthlm.


Jag hoppas Madde o Erik också flyttar till Stockholm, det skulle va kul om ni gjorde det som vi prata om igår ;)
Yes, men nu dra. Pusstjao!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?